Har lite ångest faktiskt!

2010-08-24 @ 15:54:16

I morgon efter jobbet ska jag till Linda min kära frisör o ta bort mina extensions!
Har haft dom sen början av juni och det har vart skit snyggt och jag älskar de!
Men nu har jag börjat tappa vissa slingor och dom har "växt ut" för mycket tyvärr!
Utväxten i underhåret ska vi inte tala om :P
Har ju gått o färgat utväxten i överhåret iallafall för att hålla det frächt!

Nu till nästa ångest laddning, vet inte hur jag ska göra med min hårfärg, jag gillar ju o va blond och trivs med de, men är så sjukt trött på att behöva färga utväxten hela tiden och nu i höst vinter så känns alltid håret så himla grått o tråkigt o livlöst när man har blondt.
Så jag funderar starkt på att färga mitt hår mörkare, o nu snackar vi inte mörkbrun utan nån typ ljusbrun färg som inte är så svår att få blond igen om/när jag vill bli det igen till sommaren säkert :)

Ni kanske tänker va fan är detta o ha ångest över haha, men jag har fan de! Lite knäppt! Håret är ju viktigt liksom, o det kommer ju kännas jätte tunt nu också när jag inte har allt "extra hår" hehe... jaja får väll sätta dit nytt om det är så att jag inte trivs med kortare, tror dock att mitt hår har växt ganska så mycket under dessa 3 månader , HOPPAS! Litar på linda till 100% o vet att det kommer bli bra i vilket fall! Har aldrig vart missnöjd där jag gått därifrån ! Hon e bäst!

Typ nån sån färg har jag tänkt mig, lagom mörkt till en början ;)
Vad tror ni? kan de va nått?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback