O de va den helgen....

2010-08-23 @ 16:27:28

OK att veckodagarna på jobbet går fort! Det tackar jag för men kan inte helgen iallafall få gå i snigelfart!
Denna helg sa bara swiiich!

Fredagen va vi hemma hos mig och åt tacos o snackade massa skit! Carro kom förbi också innan jobbet o va hungrig :) Det vart några glas vin och sen ut på stan en sväng, gick runt o kollade lite men sen vart det en öl på tellus! Såklart, men det va helt ok!

Lördagen vaknade jag faktiskt upp o va bakis (!) har inte blivit det senaste gångerna så det va som en chock! Drack inte SÅ mycket i fredags iallafall men vissa gånger spelar ju inte mängden någon roll för att man ska känna av det dagen efter TYDLIGEN! ;) Låg och kollade på glamourama hela dagen och sen cyklade jag till mamma o pappa för att käka pizza och bara mysa! Fick sjuts hem av pappa runt 11 då jag inte vill cykla själv den vägen (pga mycket våldtäkter på senaste tiden) uch!

Söndagen spenderade jag i sängen halva dagen och kollade vidare på glamourama avsnitten som gick halva dagen på 3:an, sen stack jag ut med mamma pappa o brorsan och golfade i några timmar, vart dock inte så mycket golf då min rygg är paj! Är det inte nacken så är det ryggen!
Har ont som F*n idag också så ska till naprapaten på jobbet i morgon o hoppas han kan göra nått åt det.
Kändes ju så bra o kommit igång med träning o så o nu får jag ta en paus igen, men ska försöka komma på banan igen snarast :)

Hur har eran helg vart? hoppas den vart bra!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fanny

Härlig bild gumman och hoppas ryggen blir bättre. =)

2010-08-24 @ 06:13:04
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback