Oj redan torsdag?

2010-08-19 @ 09:59:36

God morgon!
Vad hände med denna vecka då? Har ju gått så himlans fort. SKÖNT!
Snart helg igen då :)
I morgon blir det tacokväll hemma hos mig, det va inte så många som kunde då det radan hade planer men jag och Jess,Carro(kanske) och förhoppningsvis Fanny om hon blir frisk! KRYA! Är det kasst väder så kanske det blir en film eller 2 också!
På lördag är jag bjuden på kräftskiva i malmköping, just nu känner jag mig bara låg och orkar inte men det kan ju hinna ändras tills dess.
Idag är det sånt mysväder ute, vill bara hem och slänga mig under täcket o kolla film! Får bli det ikväll, men först en vända till gymmet! :)

Just ja, härom veckan så va vi ute o kollade på en kompis kattungar, 7 st helt underbara sötnosar!
Jag är riktigt sugen på att skaffa en, känner att jag vill ha lite sällskap hemma:) Har länge funderat på det, och JA jag vet att dom hårar och klöser o att små blir stora men jag är vill ha!!

Söta lilla piipen! Den minsta av alla :)

Ha en bra torsdag!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: DB

Det är MIN morrekisse! Han skall hem till min nya lya!

2010-08-19 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback