Powerwalkat

2010-08-24 @ 19:43:16

Hej hej bloggen ;)

Har precis kommi in från en skön powerwalk med Jutta. Gäller ju att hålla igång nu och röra på sig. Jävligt skönt faktiskt även om man inte alltid har lust och ork så mår man så mycket bättre efteråt. Ska väl komma igång med gymmet igen snart oxå, men vill få igång konditionen lite mer först.

Jutta plutta ska ju som hon skrev i tidigare inlägg färga håret imorrn, jag tror ju inte det kommer bli nån skillnad...hoppas men tror inte att hon vågar..haha! Men det återstår att se!
Kom över till den mörka sidan, så ska du se att blondiner inte har roligare ;)

Själv ska man till LYX imorrn och plocka o färga bryn och fransar, man känner sig alltid så mycket fräschare när det är gjort. Tror jag ska göra ögonbrynen lite mörkare än sist, men har inte bestämt mig helt än...gillar inte för mörka bryn o är nojjig att det ska bli fel. Men dom är jävligt duktiga där så det ska nog inte vara några problem.

Så vill ni färga fransar o bryn kan jag stark rekommendera LYX!

Vet att jag har vart skitdålig på att uppdatera bloggen men ska försöka bättra mig. Imorrn är det iaf onsdag och då vänder veckan, lovely! Så innan man vet ordet av det så är det helg igen med massa skoj på schemat. På lördag blir det kalas...men mer om det när det närmar sig =)

Ha en bra kväll allihop!! ( kan ju bjuda på lite bilder iaf eftersom jag vart så frånvarande)

EnJoY!


Me and lovely Jutt!




Där fick ni lite av sommaren!



Puss o kram, syns på stan =)
// Jess

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback