To much goin on....

2010-08-26 @ 14:36:08

Hej hej hallå bloggen!

Alltså nu är det lite väl mycket....känner bara att man aldrig nånsin hinner vila upp sig ordentligt.
Hur mycket som helst på jobbet, o sen ska allt annat hinnas med när man kommer hem, helgerna är uppbokade, så när fan ska man ha tid att bara va??? Nån som känner igen sig?

Nu har vi iaf kommit så långt som till torsdag och helgen närmar sig med stormsteg. Skulle egentligen åkt ut med räkbåten ikväll med gänget o käkat gott o umgåtts, men jag orkar verkligen inte. Är helt slut, så jag hoppas dom andra kommer få kul!

Färgade ju ögonbryn och fransar igår och blev lika nöjd som vanligt, testade lite mörkare ögonbryn denna gång iom att jag alltid brukar ha rätt ljusa. Blir nog okej, ska bara vänja mig lite först. Just nu tycker man ju att allt man ser är ögonbrynen haha. Men det har redan lagt sig sen igår.

Och jag får väl ge Jutta en applåd som faktiskt vågade färga håret, blev inte så mörkt men ljusbrunt iaf och det är rätt stort för nån som vart blond i flera år. Det var iaf jättefint!

Nä, nu har jag faktiskt inte tid med det här. Ha en kanondag allihop!

Skepp o hoj // Jess

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fanny

TAGGA!!! ;) "Gå på fest!"

2010-08-26 @ 18:30:44
URL: http://float.blogg.se/

Postat av: Fitri

Joo..jag känner igen mig. Man tar på sig för mkt av allt runtomkring bara för att man inte vill "missa" ngt eller försumma ngn..

O när man väl fått nog, o till slut bestämmer sig för att sätta sig själv först. Då är man det ena o det andra. Eller..så får man bara sån äckligt, dåligt samvete för att man inte var "tillgänglig"..



Men nu vill jag se bilder på både dig o Jutta :)Dina "Babuschka" ögonbryn o Juttas nya jag ;P Hihi.. Kram på er!!

2010-08-26 @ 20:03:03
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback