Luciahelgen!

2010-12-13 @ 16:10:46

Hej hej hemskt mycket hej :)
Här är det väldigt dåligt uppdaterat som vanligt. Men det är kul o se att det faktiskt är några som besöker denna blogg iallafall så ett inlägg kanske kan vara på sin plats.
Dagarna går fort... galet att det är julafton nästa vecka.
I helgen va det luciafirande, skulle bli en lugn lördag med middag och nått glas vin men det slutade med en grymt rolig tillställning hemma hos Carro med finaste vännerna, Allsång med julsånger,glögg,skratt och dans, fortsatte sen på ett av uteställerna här i stan Coctails&Dreams, Mycket bra o rolig kväll. Spontankvällar blir oftast så himla bra och denna kväll va inget undantag.

Måste ju även säga att jag har fått ett nytt jobb. Har väntat länge på detta svar och i fredags fick jag ett efterlängtat JA. Kommer jobba 50% på turistbyrån här i Nyköping och 50% på stadshuset(kommunservice) känns så himla bra och jag är superglad. Så från januari kommer jag att börja där, spännande :)
Så det är inte många jobbdagar kvar nu på fallet, känns lite sorgligt men samtidigt skönt o få börja om på nått nytt och få ny energi av det.

Snart är det Nyår också.. o detta som vi skulle planera så lång i förväg så det skulle bli det bästa nyår på länge.. vad hände.. jo vi vet fortfarande inte vad vi ska göra helt säkert. Sålänge det blir med nära vännerna,skumpa,god middag och bra stämmning så kommer det bli bra. Nyårsklänning måste inhandlas också, får bli en tripp till Linköping,ska tydligen finnas en butik där med bara massa fina klänningar att frossa i :D
vad har ni för nyårsplaner?


Älskar denna bild, det är glädje! Vad skulle jag göra utan dig min underbara vän!
L O V E !

Det va allt för denna gång... hoppas ni fått en bra start på veckan och fått sett nått fint luciatåg:)
Puss&Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback