MysTisdag&Reselängtan

2010-12-14 @ 13:49:23

Denna tisdag känns faktiskt helt ok... (Brukar annars vara min värsta dag på veckan)

Ikväll blir det middag och mys med mina brorsor,Malin,Alvin och Sofie.
Funderar på att göra paj, Tackopaj och nån mer men kan inte komma på nån bra.. får fundera lite till.
Dagen har gått fort och kl är redan eftermiddag, bara några timmar kvar till hemgång,yeey!
Fortfarande förkyld dock, det suger.. jag vill träna!! Känner mig bara tom på energi och då behövs träningen men icke då. Tänker ta det lungt denna vecka också så jag är helt friskt tills nästa.

Mamma ringde förrut, dom är i Thailand och har det bra. 30 grader i vattnet och luften KUL!
Nej ska faktiskt inte vara sån, dom är värda den resan och pappa fyller 50 på söndag så dom firar honom där också. Men det är klart att jag skulle kunna göra mycket för att få vara där och inte här just nu.
Har börjat fundera på resa också, men det blir lite svårt nu med tanke på nya jobbet o så men det löser sig längre fram, resa ska jag göra snart och så är det bara, punkt slut!
För snart 1 år sen va ju jag och Tess på Dominikanska. Det tråkiga med den resan va ju att det regnade konstant i 5 dagar och sen vart det ju jordbävning på Haiti och tsunamivarning och skit så det förstörde ju ganska mycket men annars va det helt fantasktisk! J o O åker ju dit nu snart.. lyllos!

Nu fick jag drömma mig bort ett tag..

/7
Jutta

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback