Nyårslöfte

2010-12-28 @ 14:43:41

Hej!

Hoppas alla hade en fin jul! Jag är ju inte ett jättestort fan av julen så jag tycker mest att det är skönt att den nu är över. Istället siktar vi in oss mot nyår! Det är något jag gillar, inte själva nyår i sig, men mest tanken att man lämnar det gamla bakom sig och tar nya tag och försöker göra det nya året bättre. man tar med sig dom fina minnen man skapat under året och släpper dom dåliga.

Så är det någon som har något nyårslöfte? Eller tror ni inte på sånt.

jag brukar ju tillhöra typen som säger att nyårslöften är till för att brytas, men det här året ska jag faktiskt ha ett och det är ta mej tusan ett som jag ska hålla oxå ;) Vad det är..ja det får ni veta först när nyår passerat!

Sitter på jobbet och är uttråkad, ska väl va det en stund till innnan det är dax för mig o gå hem...jag jobbar ju mellandagarna nu, men det är väl inte alltför synd om mig iom att det faktiskt finns en anledning till det. Nästa vecka åker jag och älsklingen till Lonton tors-sön för en liten weekend och 2 veckor senare bär det ju av till Dominikanska och förhoppningsvis en massa sol och äventyr i 2 veckor :)

Hoppas det är som nedan paradis!!!

See you later alligator!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fanny

Happy fucking new year girls!!!!! :)

2010-12-31 @ 14:28:59
URL: http://float.blogg.se/

Postat av: carro

Gott nytt!!! :)

2011-01-01 @ 14:00:27
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Postat av: simone

Gott nytt år brudar ;)

2011-01-02 @ 00:00:03
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback