Snart jul....

2010-12-22 @ 12:48:23

Hej hej mitt i julstressen!

Jag orkar inte ens be om ursäkt för att jag e så grymt dålig på att uppdatera denna blogg. Ibland är det bara så att man faktiskt har andra saker för sig än att syssla med sånt. Det är mycket som händer just nu som gör att jag har en liten down period och jag är stressad nog ändå över en del saker, så jag orkar lixom inte anstränga mig så mycket.

Men nog om det, jag behöver ju inte göra er deprimerade me!

Snart är det jul, väldigt snart typ i övermorgon..så snart är det! Helt sjukt vad fort året gått. Detta år har verkligen gått rekordsnabbt, sommarn var rekordkort och vintern kom rekordtidigt!

Vilket jälva år!

Men det har hänt mycket skoj oxå...och jul snart betyder ju även att nyår närmar sig med stormsteg. Nån som har några kuliga planer?

Själva ska vi va ett gäng och umgås, äta och dricka gott och skåla in det nya året tillsammans - jag tror det kommer bli perfekt. Det enda man behöver är ett härligt gäng o sen fixar sig alltid resten!

Idag händer det även något kul, eller rättare sagt det som görs idag kommer att leda till något kul...idag betalas resa som gör att vi i slutet av januari kommer att packa våra väskor och sätta oss på ett plan till solen! (eller man kan ju iaf hoppas att man har sån tur med vädret att det faktiskt är sol) Till Dominikanska bär det av i 2 veckor. jag och älsklingen ska åka bort o bara pyssla om varann och leva o må bra! Läääängtar!

Så om man nu ska klämma sig i en bikini i slutet av januari, så kan man ju inte ligga på latsidan direkt och det gäller att inte äta alltför mycket av det goda som serveras under julen. Typiskt att det ska va dessa ätardagar man har framför sig...men jag var iaf duktig och släpade mig till gymmet imorse, sen kommer jag säkert dämpa det med en pizza eller nåt till lunch för jag har världens sämsta karaktär just nu men då borde det väl fan gå på +/- 0 iaf..eller vad säger ni? Hoppas kan man ju göra ;)

Julklapparna är så gott som klara, bara en kvar att inhandla...julen kommer sen att spenderas både hos min och älsklingen familj. Först min familj på dagen och sen hans familj efter Kalle Anka. Nästa år ska vi fan ha julfirandet hemma hos oss så vi slipper åka runt, mycket trevligare om vi alla kan fira ihop...lite svårt att få plats allihopa bara men det ska nog gå att ordna.

Ett litet råd bara såhär, stressa ner!!! Stressar ni så försvinner ju den där riktiga julkänslan

God Jul till er alla!

/ Jess



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Simone

Hoppas ni har haft det trevligt över julen tjejer=) KÖr hårt ikväll=) puss och kram

2010-12-25 @ 13:26:34
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback