INTE OK!

2010-11-18 @ 20:42:46

Alltså nästa gång ni ser mig dansa på krogen med klänningen uppe i armhålorna och häng på strumpbyxorna så kan ni ju säga till mig att gå hem. Har precis sett bildbevis av Jess på att  detta hände förra helgen och jag SKÄMS då jag dör! Tack babe för att du förevigade det ögonblicket med massa bilder.
Det är ju FANTASTISKT!
Det som är så roligt är ju att man faktiskt står där och TROR att man är skitsnygg och dansar AS bra men i själva verket så ser man ut som hej kom och hjälp mig.

Sen en annan sak är ju när man har druckit "lite" alkohol så har man en förmåga att se så grotesk ut i ansiktet, FUL!
Där har man stått o piffat till sig inför kvällen och sen när kl slår hemgång så blir man fan skrämd när man kollar sig i spegeln.
Jag och Jess pratade om idag att vi ska samla ihop alla bilder som vi tagit när vi gör sjuka saker( händer faktiskt, tro det eller ej) o före o efter bilder och fula "fylle" bilder. För i vilket skick nu Jess endå är i så har hon alltid kameran i högsta hugg och lyckas fånga "fina" ögonblick under kvällens festande.
För hur mycket man än skäms över sånna bilder så är dom faktiskt riktigt roliga o kolla på. Men kommer ju inte dela med oss av dom direkt utan håller de för oss själva :)
Tack o hej!


Såhär ser även hälften av bilderna ut, ser man snyggare ut när man plutar med munnen eller ? 
Ja vi tror ju det iallafall :)  

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fanny

dax att uppdatera brudar! ;)

2010-12-02 @ 21:09:15
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback