Mycket på G

2010-11-18 @ 11:28:29

Hej svej! 
Många bollar i luften just nu.
va på en intervjuv i tisdags, det va andra intervjuven på detta ställe så det kändes kul att jag fick komma dit igen och att dom va intresserade av att höra mer om mig. Väntar på slutgiltigt svar som kommer nästa vecka.
Idag ska jag på en till intervjuv på ett annat ställe och se vad dom har och säga. Känner att man kan inte förlita sig på bara ett jobb utan måste se sig om och hitta olika möjligheter. Kommer uppdatera hur det går så förhoppningsvis så har jag snart ett nytt jobb. Har även sökt ett till jobb denna vecka som jag verkligen känner att jag skulle vilja jobba med men har inte hört nått från dom ännu så får väll se. Känns iallafall som att jag gör framsteg och det är en bra känsla:)

Har även som tidigare skrivet kommit igång med träningen denna vecka och vart den energin kom ifrån det vet jag inte men det känns också grymt bra. November månad är snart slut också(den tråkigaste månaden på hela året enligt mig) så nu går vi in i december där det alltid händer massa kul.

Helgen som kommer är oplanerad och det känns ganska skönt, känner att jag inte vill ha några planer och bara ta dagarna som dom kommer, man får ta vara på dessa helger då dom inte är så många faktiskt, brukar alltid vara nått som man har inplanerat.

Ikväll ska jag äntligen träffa Jess , hon har ju vart sjuk hela veckan men nu tror jag hon börjar känna sig lite piggare så vi tänkte spela nintendo 8 bitars och käka mat! Kände igår att jag va sugen på att spela tv-spel, va sjukt längesen och det är skit kul ju ! 

Nu ska jag snart käka lunch och ladda inför intervjuven kl 15!
Ha en bra Torsdag! Hörs lite senare.
Kram


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback