Sista dagen i November...

2010-11-30 @ 12:58:20

Jahapp i morgon är det 1 december och 24 dagar kvar till julafton. Fattar inte hur tiden går så himla fort..galet fort..
Sista dagen i November spenderas på jobbet, följt av träning 1 h. Sen ska vi äta köttfärslimpa och kolla på desperate.. :)

Laddas även för fullt till fredag, då är det nämligen sista festen med jobbet. Julbord på Coctails&Dreams.
Alla är laddade till 1000 så det kommer bli en grym kväll, känner de på mig!

Försökte hitta en "snygg" bild på en köttfärslimpa, men vafan en köttfärslimpa är inte snygg! haha...
Så skiter i det...

För övrigt så har jag inge varmvatten i duschen.. kul igårkväll när jag skulle ta en efterlängtad varm dusch efter träningen... pissljummet va det.. Fantastiskt!
Inte nog med det så fungerar inte mina element i vardagsrummet och köket som dom ska... då det är typ svinkallt i lägenheten. Stängde in mig i sovrummet för där är det varmt o skönt..
Hyresvärden skulle kolla på detta i veckan.. jo tack!

Rättning:
NOOOOO! Kom precis på att det är ju för tusan inget Desperate ikväll.. va ju typ sista förra gången för ett tag.. WTF! Jaja blir nog en bra kväll iallafall ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback