Tisdag = tråkdag

2010-11-16 @ 15:17:12

Hello!

I helgen var vi ju som sagt på fest hos Simone! Det var hur trevligt som helst och sen blev det utgång på C&D, riktig toppenkväll och söndagen mådde man som man förtjänade. Trött o sliten som ett as.

Blev inte alltför mycket vettigt gjort, men det var ju fars dag så vi åkte dit hela familjen och åt middag.
Sen blev det bara soffmys med älsklingen som fick avrunda söndagen...

...började då må lite konstigt med illamående och magsmärtor och så har det fortsatt. Fattar inte vad det är för fel på mig, vi kan ju tillägga svettningar oxå har inte kunnat sova på nätterna nu för jag svettas ihjäl, men tar jag bort täcket så fryser jag ihjäl direkt o så håller det på...feber tänker man ju då, men icke ingen feber alls så jag vete fan vad som är fel. Mår ok om jag bara ligger still o kollar på tv nu men så fort jag reser mig upp o ska göra ngt så börjar jag svettas som en gris igen, något står iaf inte rätt till det är en sak som är säker...usch jag har varken tid eller lust med sånt här, missade core-passet igår och ikväll är det skivstång jag vill gå på men det är ju bara o glömma.

Så detta är en riktig tråktisdag, men jag hoppas det vänder.

Hoppas ni andra har haft en bättre start på veckan än mig. Klockan är snart halv 4 o jag tänkte försöka få i mig lite frukost...

Inte världens muntraste inlägg så jag kan ju iaf ge er lite bilder från helgen!

Ciao / Jess


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fanny

Här kommer en stor hög med krya på dig kramar!! :) Hoppas du känner dig bättre snart. Kram

2010-11-17 @ 06:14:56
URL: http://float.blogg.se/

Postat av: Jessie

Söt du e gumman! Det behövdes! Pöss

2010-11-17 @ 12:31:16

Postat av: Elin



Stackare.. hoppas du är frisk snart!!!



2010-11-19 @ 10:43:28
URL: http://elfielinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback