Tänkt om jag hade en liten liten apa....

2010-11-17 @ 13:38:22

uumpa uumpa falleralleraa!
Har inte sagt att jag är normal.
men tänkt om man skulle ha en liten apa hemma, vilket trevligt sällskap det skulle vara.
(o nej jag tänker inte skaffa en apa,klarar ju inte ens av att ha katt så ni behöver inte vara oroliga)
Men tanken bara slog mig..

En sån här liten sötnos kanske?!


Hoppas ni har en bra onsdag, idag vänder veckan. Hoppas resten av veckan går fort jalla jalla!
Träningen gick bra igår, körde 2 pass, grymt skönt! Ikväll blir det på´t igen, känns som jag börjar komma i en bra tränings fas! Äntligen! Ska man bara hålla sig frisk nu också!
En värme kram till Jess som fortfarande är hemma och är dålig.
/ Jutta

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback